Pages

Tuesday 17 May 2011

10 ari ag!!!!

wargh...........10 ari ag aku akn berangkat ke tnh yg sgt suci....mekah........sgt teruja,sgt excited tp sgt tkut....tkut sgt.....ati ini tdak sbersih mane tok mengadap Illahi.........aku hamba yg sgt berdosa.......emmm....aku ingin menyucikan diri ku nie di bumi nye....insyaAllah.........

kwn2 doa kn aku selamat berangkat n slmat pulng yek...aku akn kirimkn doa tok kwn2 ku sume supaya sentiase berjaye dlm hdup korg k.......klw de rezki nnt aku bli kn la ole2 dr sane......aku g sane 16 ari....dr 27hb 5 smpi 11 hb,.........
alhmdullah rezki fmly aku dpt g sane 1 fmly.......sgt bersyukur ya Allah bg kesempatan kami tok g ke tnah yg suci..........skg ni ayh aku ari2 akn tny pe niat umrah, tawaf, saie & tahalul...huhuhuh....adik aku yg kck umo 9 thun maen ekot je bacaan ayh aku.......ya Allah ku pohon padamu agar permudahkan fmly ku pabila berada di sana....amin.......

inila tmpat aku akn ku jejak dlm mase 10 ari ag....

No comments:

Post a Comment